من دیوانه نیستم
من دیوانه نیستم

من دیوانه نیستم.
فقط کمی تنهایم. همین!
چرا نگاه میکنی؟ تنها ندیدی؟
به من نخند!
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت15:38---6 دی 1391

دلتنگ که میشوم,خاطراتم رامرورمیکنم
چون کویری که به یاد روزهای بارانی
سراب میسازد در دل خود


alonegirl
ساعت20:55---4 دی 1391
سلام عزیزم. اومدی وبلاگمو نظر گذاشتی واقعا ممنونم .اومدم وبتو ببینم دیدم لینکم کردی یه دنیا ممنون. منم لینکت کردم بازم میام وبت خیلی قشنگه.
پاسخ:سلام گلم. مرسی که لینکم کردی. نظر لطفته به پای وب شما که نمیرسه


sadegh
ساعت19:46---1 دی 1391
مرسی جوجو.منم شما را لینکیدم.

sadegh
ساعت19:33---1 دی 1391
قلم در دست



پنجره ای شاید رو به حیاط!!!!



در دلم هم غوغاست



شاید این آخرین فرصتم است



پس گوش کن.........



صدای ممتد راز



در سکوت این اطاق



منو پیوند داده با شمعدونی های باغچه



بشکن دیوار تنهاییم را



و حضورت را به لحظه هایم



هدیه کن



کنار میزنم پرده را



اما پنجره ای در کار نیست. . . . . .

دوس داشتی به منم سری بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1391برچسب:, ] [ 19:15 ] [ maryam ] [ ]